26 Mayıs 2012 Cumartesi

[Söyleşi] Ailee'nin Çıkmak İstediği Bir Ünlü Var Mı?

[Söyleşi] Ailee'nin Çıkmak İstediği Bir Ünlü Var Mı?



Ailee Wheesung ile  halkın karşısına ilk olarak MBC'nin Singer and Trainee programında çıktı ve tatlı görünüşü ve etkileyici sesiyle sahneyi doldurdu.

Şubat'ta kendi şarkısı olan Heaven ile çıkışını yaptı ve müzik listelerinde zirveden inmedi.Daha sonra kendi rookie yeteneklerini de sergileyebileceği İmmortal Song 2'ye katıldı.Ailee için enews bir OX söyleşisi hazırladı.İşte o söyleşi.

Güzel olduğumu düşünüyorum?

x: Görünüşüm hakkında o kadar da özgüveni değilim.Kendime en çok güvendiğim zaman sahnede olduğum zaman.Şu an aktif olan kız grupları çok güzel bense bir çirkin ördek yavrusuyum.

Kendi şarkılarımı söylemektense başkalarının şarkılarını söylemek daha kolay bunun için İmmortal Song 2'ye teşekkürler?

X:Hayır.Kendi şarkılarımı söylerken daha rahatım.Hali hazırda orjinali olan bir şarkıyı seslendirmenin tehlikesi şarkının aslından farklı şekilde yorumladığınızda dinleyiciler beğenmeyebiliyorlar.Ama kendi şarkım olan Heaven'ı söylerken mesela istediğim gibi değiştirebiliyorum.

Sanırım rookie ödülünü alırım?

X:Bu sene birçok iyi sanatçı çıkış yaptı.Hatta senenin sonlarına doğru daha da iyi şarkıcılar da yolda olabilir.Benim bir uğursuzluğum var; dört gözle beklediğim birşeyi asla elde edemiyorum.Küçüklüğümden beri bu hep böyle olmuştur.Bu yüzden rookie ödülünü almayı dört gözle beklemeyeceğim.

Benim dansım diğer kız gruplarından aşağı kalır değil?

Sonuncusu X.Benim şim sadece müzik.Dans etmeyi hala garip buluyorum.Ama yine de küçükken aldığım  bale ve jazz dans dersleri şu an bana çok yardımcı olduğunu düşünüyorum.

Çıkmak istediğim şöyle bir ünlü var?

Buna da X.Hiç, hiç yok.Neden mi? Çünkü onlarla zar zor konuluyorum! Benimle Dream High 2'de oynayanlar mı? Onlar sadece yakın arkadaşlarım.Ben gerçekten konuşabileceğim insanlardan hoşlanırım.İlişkim de olsun istiyorum ama ne zaman birini bulsam bu ilişki paramparça oluyor.Oralarda birileri var mı ki acaba?

Kaynak:fyailee
Çeviri:Ailee Türkiye