27 Temmuz 2013 Cumartesi

[24.07.2013] Ailee, B2ST, Girls' Day, f(x) DMZ Dünya Barışı Konseri Ödemelerini Bağışlayacak


Gyeonggido DMZ Dünya Barışı Konseri'ne katılan Ailee, B2ST, f(x), Girls' Day, Choi Min Soo, Sam Hammington'u da içeren bütün sanatçılar dünya barışı için ödemelerini bağışlayacaklar.
Konser "Sanatçılar garanti istemediler, bu yüzden ben de onlara 'Biz zaten bu konser için parayı bulduk, ödemeyi kabul edin.' dedim. Başkan için şarkı söylediğimde ben de ödemeyi kabul etmiştim. Ama garantiyi gerçekten istemiyorlarsa bu parayı bağışlamalarını önerdim. Bunun hakkında konuşmaya başladık, ve dünyada ilk kez bir konserdeki bütün sanatçılar tüm ödemeyi dünya barışı için bağışlamaya karar verdiler. Japon sanatçılar da konserde sahne alacaklar, ve onlara diğerlerinin yaptıklarını anlatınca bu bağışa katılacakları için çok mutlu oldular." diyen şarkıcı Kim Jang Hoon tarafından düzenleniyor.
DMZ Dünya Barışı Konseri 3 Ağustos 18:30'da gerçekleşecek.

Kaynak: Osen via Nate via Allkpop