15 Temmuz 2013 Pazartesi

[NETIZENBUZZ] [12.07.2013] Ailee Music Bank Yorumları


[Makale] Ailee ayak bileğinin burkulmasına rağmen Music Bank ile güçlü bir geri dönüş yaptı.

1. [+352, -15] Onu bütünüyle seviyorum... Tatlı ve çok iyi şarkı söylüyor, onun gibi başka birini bulamayız
2. [+338, -14] Ailee buradaki gerçek şarkıcı, en başından en sonuna kadar canlı söylüyor, dudaklarını oynatmak ve vücutlarını göstermekle meşgul olan diğer şarkıcılar gibi değil. Canlı söylemek zorunda olduklarında bile, şarkının yarısından azını söylüyorlar.
3. [+308, -19] Ailee şuanki şarkıcılar arasında en iyisi
4. [+268, -9] Vokal yeteneği bir sanat eseri... Umarım kendini iyi geliştirir ve çok aşırı çalışmaz
5. [+242, -8] Bir golf klübünde düzenlenen Yeşil Vadi Yardım Koseri'ndeydim ve Ailee orada performansıyla göze çarpıyordu. Robot gibi 2-3 şarkı söyleyip giden diğer kız grupları gibi değil. Bütün kalabalığı heyacanlandıran şaşırtıcı gösterisi ile varlık göstermişti. Çok duygulanmıştım.
6. [+224, -13] İncinmiş mi????? Farkında bile değildim.. Bu onun profesyonelliği ^^ 
7. [+209, -11] Vokal yeteneği, dans, görünüş, çekicilik... Ve konuştuğunda kızsal tatlılığı kkk
8. [+183, -6] Onun vokal yeteneği gerçekten de temiz hava almak gibi

Kaynak: netizenbuzz.blogspot.com
Kaynak: Mydaily via Naver