3 Ağustos 2013 Cumartesi

[19.07.2013] Twitter Güncellemeleri

@TEDDYZEE thanks for the support!!!!! Love and respect ur work!
Çeviri: @TEDDYZEE destek için teşekkürler!!!!! Senin işlerini seviyorum ve saygı duyuyorum!


오늘도 행복하게 할수있는데 까지 열심히 하겠습니다...! ^^ 너무 걱정 마세욥~ 전 강하니까요 ㅋㅋ 많이 응원해주세요!! 화이팅~ 일리언들 사랑하오.
Çeviri: Bugün de mutlulukla yapabileceğim yere kadar sıkı çalışacağım...! ^^ Çok endişelenmeyin~ Ben güçlü olduğumdan dolayı ㅋㅋ Çokça destekleyin lütfen!! Hwaiting~ Aileeanlar sizi seviyorum.


I will gladly perform the best i can today! Please dont worry too much~ i am a strong woman!! Injuries wont phase me! I live for u my aliens
Çeviri: Bugün memnuniyetle yapabileceğimin en iyisini sergileyeceğim! Lütfen çok endişelenmeyin~ Ben güçlü bir bayanım!! Yaralanmalar beni yıldırmaz! Benim Aileeanlarım için yaşıyorum