26 Ağustos 2013 Pazartesi

[20.08.2013] Ailee Olası Amerika Çıkışı İçin Ünlü Bir Üretim Ekibiyle Tanışacak


Olası Amerika çıkışı için adımlar attığı açıklandıktan sonra, Ailee birkaç günlüğüne de olsa eve geri dönüyor!

Müzik sektörünün içindeki birkaç kişiye göre, Ailee'nin bu hafta için müzik programlarındaki sahneleri Amerika'da ünlü bir üretim ekibiyle tanışacağı için iptal edildi. Bahsi geçen üretim ekibinin birçok Grammy Ödülü aldığı ve Justin Bieber, Usher, Ne-Yo gibi büyük isimlerle çalıştığı söyleniyor.

Bir temsilci, "K-pop'a ilgisi olan üretim ekibi, birlikte çalışmak için Koreli bir sanatçı arıyordu ve şans eseri hayranlarından 'Kore'nin Beyonce'u' olarak sevgi alan Ailee'nin bir videosuna rastladılar. Göz çarpıcı yeteneğine ek olarak, Batı ve Doğu'da çevrilebilecek cazibelere sahip olduğu belirlenerek bir görüşme ayarlandı." dedi.

Temsilcinin sözlerine ek olarak, ajansı YMC Entertainment, "Ailee'nin yurt içi aktivitelerini sonlandırdığı doğru. Yurt dışında bir üretim ekibiyle olan toplantısı yüzünden bütün müzik programı sahnelerini ve diğer programlarını bu hafta için son anda iptal ettik... Eğer bu proje iyi giderse ve her şey planlandığı gibi olursa, Ailee'nin Amerika'daki ilerleyişi hız kazanacak. Daha çok başlarda olunduğu için, kesin olarak bir şey söyleyemiyoruz." şeklinde açıkladı.

Ailee'nin Amerika'da çıkış yaptığını görmek ister miydiniz?


Kaynak: Sports Seoul