3 Ağustos 2013 Cumartesi

[NETIZENBUZZ] [02.08.2013] Ailee Music Bank Yorumları


[Makale] Ailee Music Bank'te Infinite'e karşı arka arkaya ikinci birinciliğini aldı.

1. [+447, -21] Ailee gibi gerçek bir şarkıcının birinci olması beni çok mutlu etti.

2. [+359, -19] Ailee'nin bütün idollere karşı kazanmasıyla ve birinci olmasıyla gurur duyuyorum. 

3. [+286, -27] Her şey güzel ve mükemmel ama yayın puanları hakkında bir şey yapabilir miyiz? Neden onlar da dahil ediliyor? Gülünç.

4. [+24, -3] Ailee dinlemek beni tazeliyor.

5. [+21, -5] Fanların bütün puanları topladığını gördüm ve eğer yayın puanlarını çıkarırsanız sıralama şöyle oluyor: B2ST > Ailee > INFINITE. Fakat şarkı söyleme yeteneği ve müzik listelerindeki durumundan dolayı birincilik apaçık bir şekilde Ailee'ye gidiyor.

6. [+20, -7] Ailee'nin tonlarca yayın puanı var... CEO'sunun gücü. Endüstrideki gücü ile tanınıyor.

7. [+18, -2] Onlar idol olmasına rağmen B2ST'in ve INFINITE'in şarkılarını daha çok beğendim.

8. [+16, -5] Ailee'nin yayın puanları kkk Şirketine minnettar olmalı.

9. [+14, -10] Yayın puanlarını çıkarırsanız B2ST birinci

10. [+14, -1] İnsanlar artık Ailee'yi sadece yorumlarla desteklemeyi bıraksınlar ve onun müziklerini satın alsınlar. Albüm satışlarında sadece 54 puanı var.

Kaynak: netizenbuzz.blogspot.com
Kaynak: Newsen via Nate