2 Mayıs 2012 Çarşamba

Ailee Immortal Song 2'de: ''Hiç de Heyecanlı Değilim''



Yalnızca 2 ay önce çıkış yaptı.Yeni yetme ve henüz belli bir sınıfın parçası değil.Şimdi, Ailee devamlı mutlu olan birisi.Gerginlikten çok heyecan var,kaygılı ifadesinden çok beklentili bir ifadesi var,böyle bir zamanda jürileri etkilemek sahneye çıkıp şarkısını söyleekten zevk alan biri için oldukça büyük bir sorumluluk.

Immortal Song 2 kendi kendinize şarkı söyledğiniz ve övgüleri topladığınız bir program.Ama programın akışından dolayı kendinizi gergin olmaktan alıkoyamıyorsunuz.Yine de Ailee herşeye rağmen hiçbir gerginlik hissetmiyor.Immortal Song 2 gittikçe daha da enteresanlaşıyor diyor.Hafifçe gülümsüyor da.Her yeni eğitmen ve her yeni müziğin yeniden yorumlanması daha da eğlenceli olacak gibi.Şarkıyla ilgili kimsenin edinemeyeceği  fikirler edineceksiniz diyor.Öyle gözüküyor ki sahneye çıkmaktan gerçekten zevk alıyor.

Programda bir üst ve bir altlarımla ilk defa biraraya geldim ve üstlerimin önüne geçmek zorunda kaldım.Bunu bir yarışma gibi görmedim.O yüzden de o kadar gerginlik hissetmedim.

Programın son bölümünde Ailee ''Ne yapacağım'' diye düşünmüş sahneye çıktığında ''ama seyircilerle olmak , onlarla beraber nefes almak daha da eğlenceli hale geldi'' diyor.

''Şarkıyı söyledikten sonra kendime olan güvenimi artıran şey onlara tam olarak ne düşündüğümü aktarabilmem ve onların ne duymak istediğini ölçebilmemdi.Ben bu tür şeyleri görmek için sahneye çıktım,onların keyif alışını yüzlerinden okumak ilginç ve çok eğlenceli.''

Kaynak:enews via aileeupdates
Çeviri ve Derleme:Ailee Türkiye