2 Mayıs 2012 Çarşamba

Amerikan-Kore Melezi Sanat Dünyasında Fırtına Gibi Esiyor



Ailee çıkış yapalı 3 ay oluyor ve çoktan tecrübeli sanatçılar tarzındaki sahne duruşyla Kore müzik dünyasını kırıp geçirdi bile.Ailee Şubat ayında ''Heaven'' şarkısıyla çıkış yapan bir Kore-Amerikan melezi.

23 yaşındaki genç santçı KBS'in Immortal Song 2 programında boy gösteriyor ve yeteneği ile sezonlarca performans sergileyen sanatçılarla başa baş mücadelesi ile izleyenleri büyülüyor.

Onun kulisteki yaramazlığı sahne ışıklarının altına girer girmez yok ouyor adeta.''Nedendir bilmiyorum ama sahneye çıkınca başka biri oluyorum'' diyor Ailee.''Sahne korkum yok.Benim için sahne bir eğlence.''

Ailee Kore TV'lerinde çıkmadan önce Youtube'da ün kazanmıştı.Kendi yorumladığı 10 şarkı videosunu kanalına yükledi ve bu videolar yaklaşık 10 milyon kez izlendi.Bu da onun ikinci olduğu NBC'nin Maury Show adındaki yetenek yarışmasına çıkmasına ön ayak oldu.

''İnsanlar benim iyi bir şarkıcı olduğumu söyledi o yüzden ben de gerçekten öyle mi diye merak ettim ve bu merakımı gidermek için eğlence amaçlı videolarımı yükledim'' diyor Ailee.''Daha fazla video yüklemem konusunda mesajlar alınca birkaç video daha ekledim.''

Bir keresinde Amerikalı bir müzik yapımcısının kendisine teklifte bulunduğunu ama kendisinin bu teklifi reddettiğini söylüyor.''Kore'den Aimerika'ya göç eden ailem ve büyükailem bana hep Koreli olduğumu söylediler ve bana Korece konuşturdular...Ben büyük bir K-pop hayranıyım o yüzden ben de diğer Amerikan-Korelilerle bir grup kurdum ve orda burda performans sergiledik.''

2010'da ünversite hayatına ara vererek şarkıcı olmak üzere Kore'ye geldi.''Hala Kore hakkında birçok şey öğreniyorum ve insanların şarkılarımı dha iyi özümsemesi için hislerimi şarkılarıma daha iyi nasıl yansıtabileceğimi öğreniyorum ama bunu yaparken çok çalışıyorum ve umuyorum ki bu çalışmalarım sonucunda daha çok insanı müziğimle etkilerim.'' diyor Ailee.

Kaynak:lovelyailee.tumblr.com
Çeviri ve Derleme:Ailee Türkiye