19 Mayıs 2012 Cumartesi

Super Junoir'un KyuHyun'u Ailee ile Utanç Verci Anlar Yaşadı

Super Junoir'un KyuHyun'u Ailee ile Utangaçlık Dolu Anlar Yaşadı



SJ'nun Kyuhyun'u bir keresinde Aile iile nasıl utanç verici bir an yaşadığını anlattı.

MBC'nin 16 Mayıs'ta yayınlanan ''Golden Fishery'' programında Kyuhyun bir rastlantıdan bahsetti. Bölüm ''MBC Superstar Special'' dı ve ''Birth of a Great Star''dan Son Ji Young ve Goo Ja Myunda ve Superstar K'den Seo In Guk ve Huh Gak da konuklar arasındaydı.

Programda Yoon Jong Shin Ailee'den bahsetti.''Amerika'dayken Kore hakkında pek birşey bilmiyordu.Bana CD'sini verdiğinde üzeridne Shin Chi Rim sunbaenim yazılıydı.Sanırım benim Shin Chi Rim'de aktif olarak çalışan tek kişi sandı'' dedi.

Daha sonra Kyuhyun da ''Benim de komik bir hikayem var.Bir gün Jay Park Ailee'ye ''Sunbae'ne merhaba de '' dedi ve Ailee beni selamladı.Ama Ailee ''Bu kim?'' diye sordu'' şeklinde ekledi.

Kyuhyun herkesi güldürdü ve hikayesine devam etti:''Jay Park beni Super Junior'un Kyuhyun'u olarak tanıttı ama Ailee ''Ah SuJu! Siwon benim favorim ama gerisi pek bilmem'' dedi . İstemeden de olsa rezil oldum'' dedi.

Kaynak:Aileehero tumblr
Çeviri:Ailee Türkiye