27 Temmuz 2013 Cumartesi

[18.07.2013] Ailee Aktör Park Ki Wong ile Yakın Olduğuna Dair Söylentiler Hakkında Konuştu

Ailee Aktör Park Ki Woong'la yakın olduğuna dair çıkan söylentileri yalanladı.
Spekülasyonlar ayın 13'ünde Park Ki Woong'un twitter hesabında "Bizim Yejin şuanda 8 listede 1 numara! Lütfen Ailee'nin "U&I"ını çok dinleyin ve çok sevin ki başarılı olmaya devam etsin ^^ Ailee Hwaiting!!!" demesiyle başladı. Park Ki Woong'un Ailee'nin gerçek adını kullanması herkesi şaşırttı.
Generation Sympathy Saturday çekimleri sırasında Ailee'ye aktörle arasındaki ilişki soruldu ve Ailee "Park Ki Woong ile hiç tanışmadım bile. Onun beni desteklediğini gösteren haberleri gördüğümde de şaşırdım. Park Ki Woong'un menajerimle yakın arkadaş ve benim büyük bir fanım olduğunu öğrendim. Bu yüzden desteği için çok teşekkür ediyorum." dedi.