27 Temmuz 2013 Cumartesi

[20.07.2013] Ailee Kore Ulusal Marşı'nı Okurken Gözlerinin Yaşardığını Ortaya Çıkardı

19'unda KBS kanalının Yoo Hee Yeol's Sketchbook programında Ailee'ye şarkı söylerken hiç ağladın mı diye sorulduğunda Ailee "Kore'de çıkış yaptıktan sonra bir beysbol oyunu açılış töreninde Kore Ulusal Marşı'nı okuduğumda ilk defa şarkı söylerken ağlamıştım. O zaman ağlamıştım." dedi.
"Amerika'da Kore Ulusal Marşı'nı okuma gibi bir şansım olmadı. Amerika'da okula giderken her zaman kendimi Koreli olarak görürdüm ve arkadaşlarımla Kore kültürünü paylaşırdım. Ama ilk defa o zaman Kore Ulusal Marşı'nı okuyabilmiştim."
Ailee "Marşı okumayı bitirdikten sonra seyircilerden gelen alkışları duyabildim ve Kore Ulusal Marşı sayesinde hepimizin bir olduğunu hissettim, bu yüzden göz yaşlarım döküldü." diyerek Koreli bir şarkıcı olmanın grurunu paylaştı.

Programdaki performans videolarını da izleyin.


Kaynak ve Fotoğraf: Star Today via Nate