27 Temmuz 2013 Cumartesi

[20.07.2013] Park Ki Woong Ailee'nin Temsilcilerinden Birinin Destek Tweeti Atmasını Rica Ettiğni Ortaya Çıkardı

Ailee'nin Park Ki Woong'la yakın olduğuna dair çıkan söylentileri temizlemek için yaptığı açıklamadan sonra Park Ki Woong bu durumda şaşırdığını ifade etmek için twitterı kullandı.
Daha öncede bahsettiğimiz gibi; aktörün Ailee'yi yeni şarkısı için destekleyen tweetinde Ailee'nin sahne adı yerine gerçek adını kullanması, yakın olduklarına dair hatta çıkıp çıkmadıklarına dair söylentilerin oluşmasına sebep oldu.
Ailee'ye bu durum sorulduğunda "Park Ki Woong ile hiç tanışmadım bile. Onun beni desteklediğini gösteren haberleri gördüğümde de şaşırdım. Park Ki Woong'un menajerimle yakın arkadaş ve benim büyük bir fanım olduğunu öğrendim. Bu yüzden desteği için çok teşekkür ediyorum." dedi.
Aktör Park Ki Woong ise hem şarkıcının açıklamalarına hem de duruma biraz şaşırmış görünüyor, çünkü bu destek tweetinin atılmasını isteyen taraf Ailee'nin tarafıydı. Aktör " Ah, dün olanlar hakkında^^;; Ailee'nin temsilcisi ben ve Ailee yakınmışız gibi destek olmamı isteyen kişiydi. Dünle ilgili bir çok haber var, ve yardım etmeye çalışan biri olarak bu duruma şaşırıp kaldım. Fakat, Ailee'nin kendisi beni aradı ve açıkça iletemediği konuları iyice konuştuk. Yine de hala onu destekliyorum! U&I güzel ^^" şeklinde tweet attı.
Ailee ve ajans temsilcileri arasında bir yanlış anlaşılma var gibi görünüyor. Ama aktörün de dediği gibi telefon konuşmasında durumu açığa kavuşturmuş gibi görünüyorlar.

Kaynaklar: SBS E, Financial News, MyDaily